A munkahelyeden előfordulhatnak olyan érzelmileg nehéz helyzetek, amelyek kezelése nehézséget okoz és vezetőként érezted már azt, meg is fogalmaztad talán, hogy az érzelmi intelligencia egy fontos kérdés, szeretnéd fejleszteni.

Ha érezted már, hogy nehéz számodra:

  • a konfliktusokból adódó helyzetek kezelése, legyen szó a saját vagy kollégáid közötti konfliktushelyzetekről, esetleg a csoportközi konfliktusokról,
  • a problémás ügyfelekkel szót érteni,
  • az asszertivitás,
  • úgy kritikát adni, hogy ne bántsd meg a másikat, hogy hogyan fogadd a kritikát,
  • egy kollégától megválni egy leépítés, vagy az alulteljesítése miatt,
  • ha a gyásszal találkozol szervezeten belül, legyen az egy munkatárs elvesztése vagy egy családtagját gyászoló kolléga, nehéz neked ezzel bánni, vezetőként kezelni,
  • ha a munkatársad krízisben van (pl. betegség, válás).

Ezekben a helyzetekben tudunk neked olyan segítséget adni, amely a saját megerősödésedet, megküzdésedet segíti, illetve a gyakorlat során, a mindennapokban is tudsz majd alkalmazni a munkahelyi és akár a privát élet-helyzeteidben is.



Címkék: