Az egyházi, a civil és szociális szférában, az oktatás és egészségügy területén társadalmilag hasznos tevékenységet végző személyek és nonprofit szervezetek részére nyújtunk szervezet- és vezetői készségfejlesztési támogatást.
Alapítványunk fő célja a vezetéstudomány, szervezetfejlesztés, vezetési és szervezeti tanácsadás eredményeinek és gyakorlatának eljuttatása a társadalmilag hasznos tevékenységet végző szervezetek részére.
A fejlesztési folyamat során egyszerre hatékony és gazdaságos, ha az elméleti tudás megszerzése online, az alkalmazás gyakorlata személyesen, dramatikus gyakorlatok formájában történik.
Alapítványunk fő célja a vezetéstudomány, szervezetfejlesztés, vezetési és szervezeti tanácsadás eredményeinek és gyakorlatának eljuttatása a társadalmilag hasznos tevékenységet végző szervezetek részére.
Október végén egy egészen különleges munka vár ránk Erdélyben, ugyanis az ott szolgáló papoknak készülünk tartani egy háromnapos foglalkozást kiégés és stresszkezelés témakörben, - vagyis egy egészen izgalmas és speciális területet érintünk: azt ahol a pszichológia és a teológia találkoznak.
A gyászfeldolgozás a mai társadalom számára egészen új megküzdési stratégiák alkalmazását igényli. Az elmúlt években váratlan és hatalmas veszteségeket okozott a világon végigsöprő Covid 19 vírus - két alkalmas online foglalkozásunkra elsősorban azokat hívtuk, akik ebben érintettek voltak.
Hogyan lehet ma közösségi szolgálatra hívni fiatalokat? Mi motiválja az önkéntességet, ahol a sok beletett munkából a haszon effektíve nem látszik? A KIE és Y’s Man kooperációban létrejött - az Evangélikus Egyház által szervezett - konferencián ezekre a kérdésekre kerestük a válaszokat.
A miskolci egyházmegye hitoktatóinak tartott relatíve nagy létszámú projektünkben a konfliktuskezelés elméleti és gyakorlati oldalaival foglalkoztunk. Hogyan építhetjük be a mindennapjainkba és sajátíthatjuk el az elméleti szinten megtanult stratégiákat és módszereket az egymással való kommunikációnkban?
Az oktatási és egészségügyi szféra meglehetősen terhelt, a rendszerszintű problémák mindennapos küzdelmek - a Prononnak mindkettő kiemelt területe. Az Edelényi Szent János Gimnáziumban két napos tréninggel készültünk az iskolakezdésre.
A házasság hetében mi is aktívak voltunk, és különböző programokkal készültünk az érdeklődőknek. 2021–ben a házassági konfliktuskezelésről szóló előadás mellett virtuális jegyesoktatásra hívtuk a jegyespárokat.
Hogyan kezeljük a konfliktusainkat házastársi kapcsolatunkban? 2021-ben a házasság hetében egy online térben zajló előadás keretein belül jártuk körül a mindig aktuális kérdéseket és felmerülő nehézségeket, elsősorban görögkatolikus párok részvételével.
Az Ifjú Lámpások katolikus missziós közösség “éveseinek”, azaz az újonnan érkezők segítésére maradt másodéves vezetői-kísérői szolgálatot teljesítő fiataloknak tartunk szupervíziós foglalkozásokat, fókuszban a csoportintegrációval, konfliktus-kezeléssel és önismerettel.
Magyaroszág legnagyobb keresztény gólyatáborának, a HEGYnek szervezői egy együttműködés és önismeret-fejlesztéssel foglalkozó tréninggel készültek fel a nyári eseményre. Nyitottságuknak hála ők is - mi is sokkal gyarapodtunk a közös munka során.
Az Országos Bűnmegelőzési Tanács által finanszírozott gyermekotthon fejlesztés projekt folytatásaként dolgoztunk együtt a Bolyai Gyermekotthon nevelőivel. Megreformálni nem, de egy kicsit jobbá tenni -igen.
A Rogers Akadémiával való együttműködésünkkel immár három évtizede járulunk hozzá a fiatalok alternatív oktatásához. Idén nagy változás elé nézünk, de folytatjuk a munkát.
A Milestone Intézet tehetséges középiskolás diákok személyre szabott oktatásával foglalkozik, mindezt haladó szellemiségben, innovatív módszerekkel, zászlajukra a magyar társadalom vezetőinek kinevelését tűzve. Egy újonnan alakuló részlege kért fel minket a közös munkára, mely 2022 őszétől decemberéig egy többlépcsős helyzetfelmérésből állt.
A Székesfehérvári Szent György Kórház főnővéreivel és önkéntes résztvevőivel első alkalommal dolgoztunk együtt 2022 decemberében, hogy megismerjük és felmérjük az intézmény szervezetfejlesztési lehetőségeit.