Érzelmileg nehéz helyzetek kezelése

Érzelmileg nehéz helyzetek kezelése

A munkahelyeden előfordulhatnak olyan érzelmileg nehéz helyzetek, amelyek kezelése nehézséget okoz. Igényes vezetőként az érzelmi intelligencia egy alapvető készség és egyben személyes fejlesztésed fontos kérdése.

Ha érezted már, hogy nehéz számodra:

  • a konfliktusokból adódó helyzetek kezelése, legyen szó a saját vagy kollégáid közötti konfliktushelyzetekről, esetleg a csoportközi konfliktusokról,
  • a problémás ügyfelekkel szót érteni,
  • az asszertivitás,
  • úgy kritikát adni, hogy ne bántsd meg a másikat,
  • a kiritika fogadása,
  • egy kollégától megválni egy leépítés, vagy az alulteljesítése miatt,
  • ha a gyásszal találkozol szervezeten belül, legyen az egy munkatárs elvesztése vagy egy családtagját gyászoló kolléga,
  • ha a munkatársad krízisben van (pl. betegség, válás).

Ezekben a helyzetekben tudunk neked olyan segítséget adni, amely a saját megerősödésedet, megküzdésedet támogatja, illetve amelyet a munkahelyi és a privát élet-helyzeteidben is tudsz majd alkalmazni.

Ez az oldal sütiket használ.