Érzelmileg nehéz helyzetek kezelése

A munkahelyeden előfordulhatnak olyan érzelmileg nehéz helyzetek, amelyek kezelése nehézséget okoz. Igényes vezetőként az érzelmi intelligencia egy alapvető készség és egyben személyes fejlesztésed fontos kérdése.
Érzelmileg nehéz helyzetek kezelése

Ha érezted már, hogy nehéz számodra:

  • a konfliktusokból adódó helyzetek kezelése, legyen szó a saját vagy kollégáid közötti konfliktushelyzetekről, esetleg a csoportközi konfliktusokról,
  • a problémás ügyfelekkel szót érteni,
  • az asszertivitás,
  • úgy kritikát adni, hogy ne bántsd meg a másikat,
  • a kiritika fogadása,
  • egy kollégától megválni egy leépítés, vagy az alulteljesítése miatt,
  • ha a gyásszal találkozol szervezeten belül, legyen az egy munkatárs elvesztése vagy egy családtagját gyászoló kolléga,
  • ha a munkatársad krízisben van (pl. betegség, válás).

Ezekben a helyzetekben tudunk neked olyan segítséget adni, amely a saját megerősödésedet, megküzdésedet támogatja, illetve amelyet a munkahelyi és a privát élet-helyzeteidben is tudsz majd alkalmazni.

Ez az oldal sütiket használ.