Tréning
Gyakorlatorientált tréningjeink fókuszterületei a készség-és együttműködésfejlesztés. Rendszeresen támogatunk felsővezetői csapatokat kooperációjuk megújítására való törekvésükben. Működésünk egyik alapvető csoportfejlesztő formája a tréning. Ez a műfajt időt ad a fejlesztésre és együttműködésre egyaránt. Rövid előadás, online ismeretterjesztő szövegek, videók mellett a tréningeken az történik, amihez személyesen találkozni, együtt dolgozni érdemes. (A pandémia idején kényszerűen vállalkoztunk online tréningek tartására is).
Az első lépés, a megérkezés, a fonal felvétele két perces páros beszélgetésekkel és / vagy szociometrikus beállásokkal történik, amelyek egyszerre adnak lehetőséget a személyes találkozásra, összeszokó csoportoknál a mélyebb ismekedésre és a tréning központi témájára való rámelegedésre. Az ezt követő bejelentkező kör már tartalmazhat olyan elemeket, amikre azután később a tréning alapulhat.
A készségfejlesztésre irányuló gyakorlatok folyamatos önismereti és társimereti fókusszal zajlanak, és az érzelmi intelligencia minden területét érintik. Tartalmilag a leggyakoribb igények a kommunikáció, konfliktuskezelés, stresszkezelés, asszertivitás, reziliencia területén jelennek meg.
Az együttműködésfejlesztés egyik kedvelt formái azok a gyakorlatok, amelyekben a csoportnak egy problémát kell megoldania. A követő kérdések az önreflexióra és visszajelzésekre épülnek, amelyek végső soron az önismeret és társismeret készségeit fejlesztik.
A tréning végén, a zárókörben a visszajelzés mindig két különböző fókusszal zajlik: hogyan érezte magát a résztvevő, milyen érzések keletkeztek benne a nap folyamán, és milyen konkrét, kézzel fogható tudást visz magával a tréningről.
Működésünk egyik alapvető csoportfejlesztő formája a tréning. Ez a műfajt időt ad a fejlesztésre és együttműködésre egyaránt. Rövid előadás, online ismeretterjesztő szövegek, videók mellett a tréningeken az történik, amihez személyesen találkozni, együtt dolgozni érdemes. (A pandémia idején kényszerűen vállalkoztunk online tréningek tartására is).
Az első lépés, a megérkezés, a fonal felvétele két perces páros beszélgetésekkel és / vagy szociometrikus beállásokkal történik, amelyek egyszerre adnak lehetőséget a személyes találkozásra, összeszokó csoportoknál a mélyebb ismekedésre és a tréning központi témájára való rámelegedésre. Az ezt követő bejelentkező kör már tartalmazhat olyan elemeket, amikre azután később a tréning alapulhat.
A készségfejlesztésre irányuló gyakorlatok folyamatos önismereti és társimereti fókusszal zajlanak, és az érzelmi intelligencia minden területét érintik. Tartalmilag a leggyakoribb igények a kommunikáció, konfliktuskezelés, stresszkezelés, asszertivitás, reziliencia területén jelennek meg.
Az együttműködésfejlesztés egyik kedvelt formái azok a gyakorlatok, amelyekben a csoportnak egy problémát kell megoldania. A követő kérdések az önreflexióra és visszajelzésekre épülnek, amelyek végső soron az önismeret és társismeret készségeit fejlesztik.
A tréning végén, a zárókörben a visszajelzés mindig két különböző fókusszal zajlik: hogyan érezte magát a résztvevő, milyen érzések keletkeztek benne a nap folyamán, és milyen konkrét, kézzel fogható tudást visz magával a tréningről.