Olvasási idő: 1’
A Milestone Intézet tehetséges középiskolás diákok személyre szabott oktatásával foglalkozik, mindezt haladó szellemiségben, innovatív módszerekkel, zászlajukra a magyar társadalom vezetőinek kinevelését tűzve. Egy újonnan alakuló részlege kért fel minket a közös munkára, mely 2022 őszétől decemberéig egy többlépcsős helyzetfelmérésből állt. 

A Milestone Intézet tehetséges középiskolás diákok személyre szabott oktatásával foglalkozik, mindezt haladó szellemiségben, innovatív módszerekkel, zászlajukra a magyar társadalom vezetőinek kinevelését tűzve. Egy újonnan alakuló részlege kért fel minket a közös munkára, mely 2022 őszétől decemberéig egy többlépcsős helyzetfelmérésből állt.  

Novemberben egy másfél órás csoportos beszélgetés során online diagnózisra hívtuk a vezetőséget és a munkatársakat a QC (Quatify Company) alkalmazásával, hogy azonosítsuk a fejlesztéshez szükséges pozitív és negatív gócokat. Ehhez a csoport együtt alkotta meg a hívószavakat - az ezt követő másfél-két hétben ezek mentén fogalmazták meg gondolataikat anonim módon. A kitöltési folyamatot egy egész napos workshop követte négy tanácsadónkkal, illeve egy pszichológussal, mely során kiértékeltük a QC eredményeit kétféle jelenségre fókuszálva: egyrészt egyetértésekre - ez ugyanis kijelöli nekünk, hogy mivel kell foglalkoznunk,-  másrészt azokra a véleményekre, melyekre nagyon ellentétes súlyozások érkeztek, vagyis megosztóak a csoporton belül. 

A közös munka során felállított diagnózis hozzásegítette őket, hogy utat találjanak: hol kell elkezdeni a munkát és milyen irányban érdemes elindulni. Innen már önállóan haladnak tovább, amihez nagyon sok sikert kívánunk!

Ez az oldal sütiket használ.